Overslaan en naar de algemene inhoud gaan
Home
Hulp nodig? +31 88 900 1530
  • Plattegrond
  • Contact
  • Inloggen
  • Vakantiehuizen
  • Last minutes
  • Faciliteiten
  • Omgeving
  • Parkinfo
Deutsch
Drentse Vennen
Menu
  • Vakantiehuizen
  • Last minutes
  • Faciliteiten
  • Omgeving
  • Parkinfo
  • Plattegrond
  • Contact
  • Inloggen
Deutsch
  • Home
  • Veel gestelde vragen

Categorieën

Acties en kortingen
Betalen
Bij thuiskomst
Prijzen
Reserveren
Uw vakantie
Wijzigingen en annuleren
Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbrief

Op de homepage van de website kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Dan houden wij u op de hoogte van alle nieuwtjes en aanbiedingen.  

Ik wil mij afmelden voor de nieuwsbrief

In de verzonden nieuwsbrief vindt u onderaan de mail een link waarmee u zich kunt afmelden voor de nieuwsbrief.  

Kan ik een reservering maken zonder creditcard?

U kunt reserveren zonder creditcard.

Waar kan ik de betalingsvoorwaarden en het rekeningnummer vinden?

Onderaan uw reserveringsbevestiging staan betalingsvoorwaarden, het rekeningnummer en het bedrag dat u dient over te maken.

Moet ik het volledige bedrag betalen of een aanbetaling?

Boekt u langer dan 8 weken voor aankomst, dan dient u 35% van de huursom binnen tien dagen over te maken op onze bankrekening. De restbetaling volgt uiterlijk acht weken voor de aankomstdatum.

Boekt u een last-minute, dan sturen wij u een factuur die u meteen na ontvangst van de bevestiging van uw reservering dient over te maken per spoedoverboeking (bijvoorbeeld via iDeal of Paypall).

Waar kan ik mijn vakantie-ervaringen delen met anderen?

Een aantal dagen na uw verblijf ontvangt u van ons een e-mail waarin gevraagd wordt naar uw ervaringen. Uw beoordeling kunt u in cijfers en woorden uitdrukken, welke vervolgens (na een check) geplaatst wordt op onze website. Het invullen van de beoordeling duurt slechts enkele minuten. Twee weken na de eerste mail ontvangt u een herinnering voor het geven van een beoordeling.  

Wat zit er bij de prijs inbegrepen?

Onder de prijzen van een vakantiehuis ziet u welke bijkomende kosten er worden gerekend. Tijdens het boekingsproces ziet u of u deze kosten vooraf of bij aankomst betaalt. Ook staat dit vermeld op uw factuur.

Betaal ik toeristenbelasting?

 Tijdens het maken van de boeking ziet u hoeveel  toeristenbelasting u moet betalen. 

Betaal ik apart voor water- en energiegebruik?

Verbruik van water, elektra en verwarming is inbegrepen in de huursom. Is dit niet het geval dat wordt dit vermeld bij bijkomende kosten. 

Wanneer krijg ik de borgsom terug?

Is na uw vertrek alles in orde met de vakantiewoning, dan zijn er twee mogelijkheden voor teruggave. Dit verschilt per vakantiewoning:

  1. Indien u ter plaatse de borgsom betaalt, krijgt u dit ook ter plaatse terug. 
  2. Heeft u de borgsom vooraf betaald aan de eigenaar, dan krijgt u deze na uw verblijf weer teruggestort op uw rekening. De afspraken hierover staan op uw reserveringsbevestiging van de eigenaar.
  3. Soms is de borg een éénmalige machtiging.  
Hoe vind ik een beschikbaar vakantieverblijf?

Via de zoekmachine op de homepage van de website vindt u beschikbare accomodaties.

U kunt selecteren op bestemming, plaats, verblijfsduur, aantal personen, maand en aankomstdag. Na het bevestigen van deze zoekopdracht kunt u vervolgens de selectie verder filteren middels de diverse kenmerken in de linker kolom. 

Een andere mogelijkheid is het intypen van een accomodatienaam in het testvak aan de rechterzijde van de homepage. Ook kunt u hier zoeken op bestemming en vakantiepark.  

Ik vind geen passend vakantieverblijf? Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Ons actuele aanbod vindt u via de zoekmachine op de homepage. Kunt u geen passende accomodatie vinden, mail dan info@flean.com Wij helpen u graag met het zoeken naar een geschikt vakantieverblijf. 

Wat is de procedure als ik een online boeking maak?

Als u via de website een boeking heeft gemaakt, ontvangt u de reserveringsbevestiging van uw verblijf via uw e-mail. Uw aanvraag wordt door ons in behandeling genomen en u krijgt binnen enkele dagen een reserveringsbevestiging met aansluitend de factuur per mail toegestuurd.

Mag ik mijn huisdier meenemen?

Op de pagina van de accommodatie staat bij 'kenmerken' of er een huisdier (in overleg) is toegestaan. Vaak staat er bij de 'bijzonderheden' of bijkomende kosten of u uw huisdier gratis of tegen betaling mee mag nemen.  

Met hoeveel personen mag ik in de vakantiewoning? Mogen er extra personen mee?

Op de pagina van de accommodatie staat hoeveel personen er maximaal zijn toegestaan. Het is niet toegestaan extra personen mee te nemen, tenzij dit uitdrukkelijk is aangegeven (in de tekst, bij de bijzonderheden of bij de bijkomende kosten).

Wordt een baby meegerekend als meereizend persoon?

Bij iedere accommodatie staat het maximum toegestane aantal personen aangegeven. Deze opgave is inclusief baby’s en kinderen, tenzij er uitdrukkelijk staat dat er bovenop dit aantal nog een extra baby is toegestaan.  

Waar vind ik de huurvoorwaarden?

De huurvoorwaarden worden via een link meegezonden met de reserveringsbevestiging en u kunt ze vinden onderaan de wesbite. 

Waar kan ik de sleutel van mijn vakantieverblijf ophalen?

U ontvangt de sleutel van uw vakantieverblijf van de eigenaar/sleutelhouder/receptie welke bij aankomst aanwezig is, tenzij op uw reserveringsbevestiging staat dat u de sleutel op een andere locatie dient op te halen of anders is afgesproken met de eigenaar.  

Mag ik roken in mijn accommodatie?

Bij de 'kenmerken' van de accommodatie op de website staat of roken is toegestaan of niet.

Wat is de aankomst- en vertrektijd?

De aankomst- en vertrektijd vindt u op de pagina van de accommodatie en onderaan op uw reserveringsbevestiging.

Ik heb iets vergeten/laten liggen in mijn vakantieverblijf. Hoe kan ik dit terugkrijgen?

U kunt hierover contact opnemen met de sleutelhouders van uw vakantieverblijf. De contactgegevens vindt u op uw reserveringsbevestiging.

Kan ik mijn bevestiging annuleren?

U kunt uw reservering binnen 24 uur na de boekingsdatum kostenloos schriftelijk annuleren, tenzij het verblijf binnen één maand na de boeking valt. Als deze termijn voorbij is gelden de annuleringsvoorwaarden zoals vermeld in de huurvoorwaarden (te vinden als bijlage bij de reserveringsbevestiging of op de website).

Hoe geef ik later een wijziging door?

Het doorgeven van een wijziging m.b.t. een boeking kan via e-mail naar of telefonisch. Zie de contact pagina. 

Altijd op de hoogte van de laatste aanbiedingen

Meld mij aan voor de nieuwsbrief

Wij delen uw e-mailadres nooit met derden
  • Vakantiehuizen
  • Last minutes
  • Faciliteiten
  • Omgeving
  • Parkinfo

Zoek en boek

  • Aanbiedingen
  • Op vakantie met de hond
  • Zomervakantie

Omgeving

  • Tips in de omgeving

Parkinformatie

  • Faciliteiten
  • Parkinfo
  • Plattegrond

Contact

Bel: +31 88 900 1530
Amerika 10
9342 TC EEN
  • Stuur een email
  • Bekijk veelgestelde vragen
Volg ons op: Facebook
  • Made with ♥ by flean.com