Overslaan en naar de algemene inhoud gaan

Veelgestelde vragen

Antwoorden op de meest gestelde vragen

Heb je een vraag? Bekijk dan het onderstaande overzicht met antwoorden op de meest gestelde vragen.


Algemeen

  • Mag ik mijn huisdier meenemen?
    Op de pagina van de accommodatie staat bij 'kenmerken' of er een huisdier welkom is. Per huisdier wordt een extra toeslag gerekend die je kunt vinden in het prijzenoverzicht op de boekingspagina.
  • Mag ik roken in mijn accommodatie?
    Nee, in alle accommodaties is het niet toegestaan om te roken.
  • Ik heb iets vergeten/laten liggen in mijn vakantieverblijf. Hoe kan ik dit terugkrijgen?
    Je kunt hierover contact opnemen met onze gastenservice. De contactgegevens vind je op de reserveringsbevestiging en contactpagina.
  • Is het mogelijk om post te versturen?
    Post versturen kan (dichtstbijzijnde brievenbus staat in Een), post ontvangen gebeurt bij de receptie.
  • Ik wil mij aan-/afmelden voor de nieuwsbrief.
    Op de homepage van de website kun je je zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Dan houden wij je op de hoogte van alle nieuwtjes en aanbiedingen. Om af te melden vind je onderaan de mail een link waarmee je jezelf kunt afmelden voor de nieuwsbrief. 

Voorzieningen en faciliteiten

  • Waar vind ik de WiFi code?
    De WiFi code kun je in de meterkast van de woningen vinden. Mocht je deze niet kunnen vinden, dan heeft de receptie ook een lijst met de codes.
  • Welk koffiezetapparaat is er in de woning?
    Bij de kenmerken van de woningen kun je zien wat voor koffiezetapparaat in de woning staat.
  • Mag ik barbecueën bij de woning?
    Dit mag, een aantal woningen hebben een barbecue, je mag ook altijd zelf een barbecue meenemen.
  • Kan ik mijn elektrische auto opladen?
    Op de parkeerplaats zijn 4 plekken waar je de auto kunt opladen.
  • Kan ik fietsen huren?
    Op het park is het niet mogelijk om fietsen te huren. In Norg zit de dichtstbijzijnde fietsverhuur.

Boekingen

  • Hoe vind ik een beschikbaar vakantieverblijf?
    Je kunt eenvoudig met de filters op de pagina Vakantiehuizen een woning zoeken die bij je past.

  • Ik vind geen passend vakantieverblijf? Kunnen jullie mij hierbij helpen?
    Kun je geen passende accommodatie vinden, mail dan service@fijnopvakantie.nl. Wij helpen je graag met het zoeken naar een geschikt vakantieverblijf. 

  • Wat is de procedure als ik een online boeking maak?
    Als je via de website een boeking heeft gemaakt, ontvang je de reserveringsbevestiging van het verblijf via een e-mail. De aanvraag wordt door ons in behandeling genomen en je ontvangt vrijwel direct een bevestiging en betaalverzoek per mail toegestuurd.

  • Kan ik een reservering maken zonder creditcard?
    Je kunt reserveren zonder creditcard.

  • Waar kan ik de betalingsvoorwaarden en het rekeningnummer vinden?
    Onderaan de reserveringsbevestiging staan de betalingsvoorwaarden en betaallink vinden. Meer weten? Bekijk ook de algemene voorwaarden.

  • Moet ik het volledige bedrag betalen of een aanbetaling?
    Binnen 14 dagen na de reservering dien je 50% van de huursom over te maken via de betaallink in de reserveringsbevestiging, de restbetaling volgt uiterlijk 4 weken voor de aankomstdatum. Boek je een last-minute waar de aankomstdatum binnen 6 weken valt, dan dient de factuur uiterlijk binnen 3 dagen voldaan te zijn.

  • Met hoeveel personen mag ik in de vakantiewoning? Mogen er extra personen mee?
    Op de pagina van de accommodatie staat hoeveel personen er maximaal zijn toegestaan. Het is niet toegestaan extra personen mee te nemen (buiten de boeking om). Wil je extra personen aan de boeking toevoegen binnen het maximaal aantal personen voor de accommodatie? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

  • Wordt een baby meegerekend als meereizend persoon?
    Bij iedere accommodatie staat het maximum toegestane aantal personen aangegeven. Deze opgave is inclusief baby’s en kinderen.

  • Waar vind ik de huurvoorwaarden?
    De huurvoorwaarden vind je op de pagina met Algemene Voorwaarden.

  • Wat zit er bij de prijs inbegrepen?
    Op zowel de accommodatiepagina als boekingspagina van een vakantiehuis zie je welke kosten inclusief zijn en welke zaken als optie bij te boeken zijn. 

  • Betaal ik toeristenbelasting?
    Tijdens het maken van de boeking zie je precies hoeveel toeristenbelasting je moet betalen. 

  • Betaal ik apart voor water- en energiegebruik? 
    Verbruik van water, elektra en verwarming is inbegrepen in de huursom. 

  • Kan ik mijn bevestiging annuleren?
    Je hebt 14 dagen bedenktijd na de boekingsdatum, dit geldt niet voor last-minute boekingen (aankomst binnen 28 dagen).

  • Hoe geef ik later een wijziging door?
    Het doorgeven van een wijziging m.b.t. een boeking kan via onze klantenservice.

 

Aankomst en vertrek

  • Hoe laat kan ik inchecken?
    Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken op ons park. Kom je later dan 17.00 uur aan? Laat dit van te voren weten aan onze gastenservice via +31 (0)592 201161.

  • Kan ik eerder inchecken? 
    Dit kan in sommige gevallen in overleg. Neem hiervoor even contact op met onze gastenservice

  • Hoe laat moet ik uitchecken?
    Dit kan tot 10.00 uur op de vertrekdag. Wil je graag later uitchecken? Neem dan even contact op met onze gastenservice.

  • Waar kan ik de sleutel van mijn vakantieverblijf ophalen?
    Je kunt de sleutel ophalen bij de receptie op het park. Verwacht je later dan 17.00 uur aan te komen? Laat dit dan even weten aan onze gastenservice

  • Wanneer is de receptie geopend?
    De receptie is elke maandag en vrijdag geopend van 9:00 uur tot 17:00 uur. Op dinsdag, woensdag en donderdag is er een gastenservice die alle vragen kunnen beantwoorden of hulp kan bieden.

  • Kan ik eerder inchecken of later uitchecken?
    Dit kan in sommige gevallen, nem even contact op met onze gastenservice voor de mogelijkheden.

  • Ik kom later dan 17:00 uur aan, wat nu?
    Neem contact op met de gastenservice en zij informeren je over de incheckprocedure.

  • Waar kan ik mijn vakantie-ervaringen delen met anderen?
    Een aantal dagen na je verblijf ontvang je van ons een e-mail waarin gevraagd wordt naar uw ervaringen. Je beoordeling kunt je in cijfers en woorden uitdrukken, welke vervolgens (na een check) geplaatst wordt op onze website. Het invullen van de beoordeling duurt slechts enkele minuten. 

Park en omgeving

  • Is er een plattegrond van het park?
    Ja, deze plattegrond toont alle straten, huisnummers en faciliteiten.
  • Hoe ver is het park van het openbaar vervoer?
    De dichtstbijzijnde bushalte ligt op 3,0 km.
  • Zijn er winkels in de buurt?
    In Haulerwijk en Norg vind je een Poiesz supermarkt. Voor grotere ketens zoals Albert Heijn, Aldi, Lidl en Jumbo kun je terecht in Roden.
  • Is er horeca op het park?
    Niet op het park, maar in Roden en Norg vind je diverse goede horeca.